REKLAMACJA I ZWROT

Zwrot

W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu (proszę nie czekać na odpowiedź, skontaktujemy się z Państwem, gdy dotrze do nas zwrot). Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj. Oświadczenie można przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@ma-ka.pl, wpisując w temacie wiadomości "Zwrot".

Następnie, w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży, Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup na adres:

Martyna Skutela MAKA
ul. Sobótki 8
41-706 Ruda Śląska

Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.

Reklamacja

O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@ma-ka.pl, w temacie wiadomości wpisując „Reklamacja”. Przykładowy formularz znajduje się tutaj.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:

Martyna Skutela MAKA
ul. Sobótki 8
41-706 Ruda Śląska

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

*Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z błędnego użytkowania oferowanych produktów.

*Szczegółowe informacje w Regulaminie Sklepu Internetowego www.ma-ka.pl.